Saturday 3 September 2011

Berita Tergempar!

Saya dapat duit raya! Seperti tertera pada gambar tersebut, ianya adalah sampul duit raya! Hik! Bukan sampul kosong ye kawan2.. Sampul berisi wang *angkat kening tak berhenti*


Kenapa saya heboh sangat pasal saya dapat duit raya? Hik! ^^ sebab? Sebabnya, usia saya ni dah setengah abad derr! Sedor2 la diri kan? Kalau parents bagi, boleh terima lagi kan? Tapinya ni rumah kawan mak! Hik ^^ Tidak ku sangka, bukan cempedak jadik nangka. Tatapi usia 'tua' bukan ukuran. Yang penting saya tampak muda dari yang lain! Hik ^^. Adik2 saya pong tak dapat weh! Muda sangat ke saya ni? Hahahaha *ok, jgn kata saya perasan eh? Ini orang yg kata yek!*


Ape pong, terima kasih tuan rumah kerana berikan saya duit raya sebagai peringatan ^^. Saya suka. Rezeki. Alhamdulillah.


*hugs*





Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: