Thursday 30 June 2011

IIUM Alumni Career Resource Room

alhamdulillah..akhirnya dapat juga saya menjejakkan kaki ke dalam Alumni ini tanpa rasa segan silu..because..previously, they conducted an interview session here..so I was so shy at that time..the moment I went out from that room..i rushed! mengalahkan Watson Nyambek!..*mujur tak terlanggar pintu kaca tu*.. and now.........I was here yesterday because of my sahabat..Suhaina..she is having her internship here..psst: actually she is one of the future counselors..so..if you are having any problem..do come and consult with her..insyaAllah..she'll help you..(especially with career issues)..*Sue..Sha dah promote Sue nih! hik!..maka dengan ini..saya mahu menunjukkan segala gamabr yang saya snapped sepanjang saya berada di sana..(^_^)v enjoy!


welcome!


nama pun Resource Centre kan? so mesti lah ada Internet Source..


Buku buku


buku lagik..buku2 tak banyak sangat kan? mereka masih dalam proses penambahan buku..


tempat yang kamu boleh anjur Seminar kecik or Talk..kan?


leisure kan?


eh eh eh..sapa ni? 





ok..itu shj...mata dah mintak rehat...lagipun..saya dah janji kat diri sendiri nak tidur before 3am..and now it's the supposed time..nanti saya update cerita kahwin and karnival craft kat Jaya Jusco nak? hik!




*hugs*


p/s: kepada students UIA..kamu bolehla datang melawat Resource Room ni..



No comments: