Wednesday 8 June 2011

random thoughts...(posted on 29.05.11)

Aku anggap..kau kawan baik aku..tapi..
Aku rasa..kau tak anggap aku macam kawan baik..maybe..kawan lama..
Kadang aku tak cakap pun..'Ok..I'll buy this for you'..
Tapi..in e end..kau cakap..'TQ for this!'
Aku tengah duduk fikir..harga minyak boleh cecah RM5 x seliter?
Kadang..aku terfikir..kan bagus kalau setiap kali keluar ramai2 minyak kereta tak luak? Stagnant jek..baru tak segan nak mintak duit minyak..LOL..
Kadang aku terfikir..ada orang fikir sama macam aku tak?
Kadang aku terfikir..ada orang yang lembap tulis thesis macam aku tak?
Kadang aku terfikir..ada orang yang suka lengah2 kan kerja macam aku tak?
Kadang aku terfikir..sampai bila harus aku jadi macam ni?
Jawapannya: aku harus motivasi diri sendiri! Harus belajar 'berdikari' maka semuanya bakal teratur!

No comments: