Thursday 30 June 2011

Journey back to my Hostel

salam..
sepanjang perjalanan nak balik ke hostel semalam..saya jalan kaki..
opkos le..dah pergi jalan kaki...balik pon jalan kaki jugok le..
malas nak bawak kereta..sebab malas nak cari parking..malas nak start engine tgh tgh ari nih..
pastu..malas nak bazirkan minyak..minyak kan makin mahal..so kene jimat lagi..
setakat dalam campus..baik deme jalan jekla..plus dapat buang segala kalori n lelemak dalam badan..Yeay!
berpeluh jugakla..tapi...badan rasa sihat..itu yang penting! (^_^)
so sepanjang perjalanan tu..terjumpala scenery yang cantik ni..rasa nak jadi cameraman phone yang terbaik ..maka saya pon snap le..


nak baliknye ke Asma'..tapi lalu Hafsa dulu..so saya rasa scene ni cantik..maka saya pon snap la..psst..perasan tak kat tengah tengah lantai tu ada benda itam putih? mai kita p tengok lagi dekat...



tup tup ternampak kucing 'daring' ni..hahahaha..



ape tak daringnye..dia baring kat tengah tengah alam..haduih..pastu orang yang datang kena ngelak dia..yang tak tahan..bila dia dapat kesan saya..dia pusing badan camtu..siap wat gaya lagik..haila kucing..mujurla cek jenis x belai belai kucing..kalo tak dah lama kene khejongg! (Allah tak bagi binatang 'aql..tapi ada otak..and  sebab tu mereka berperangai begini..bayangkanlah kita sebagai khalifah dan manusia..Allah bagi kita otak lengkap dengan 'aql..kalau tak reti berfikir dan buat perangai seperti binatang..maka kita tak layak diberi 'aql) 



*hugs*



p/s: pengajaran sambil blogging

No comments: