Saturday 13 August 2011

Craving....T_T siapa mahu belanje?

kalau kira dulu..saya tak suka Carrot Cake..even nak makan Carrot dalam Sayur Goreng pong sangat susah...nak tahu kenapa? sebab saya associate Carrot tu dengan rasa manis and bau tanah...(-_-)" teruk dok? hahahaha...










tapi...alhamdulillah..sekarang wa cakap..no hal lah! wa boleh jek makan...

and setelah ex-colleague saya memberi saya exposure baru and makan cake ini secara curi2 di wedding Syahidah dan Syafiee..  maka tereserlah lah Carrot Cake taste yang shedappppp..hmmm apa lagi...terus terjatuh cinta...maka sekarang ini..ranking Cake kesukaan saya adalah..


  1. Most Choc Cake
  2. Marble Cheese Cake
  3. Carrot Cake








so sekarang saya tengah cravng rank yang ke-3...siapa mahu belanja? and di mana mahu ku cari Carrot Cake yang sedap? tak pernah jumpa lagi selain yang dari diberi orang..











*hugs*





p/s:disebabkan saya terlalu craving...maka..entry kontot ini mempunyai tiga gambar Carrot Cakes..hik! (^_<) TQ again Pakcik Google! adios..

No comments: