Monday 1 August 2011

SALE!

muahahahaha...mari kita gelakkan entries saya untuk hari ni....sumanya asyik duk cakap bab Promotions and now on SALE! buat pembeli2 tegar di luar sana...mesti hangpa semua suka kan? tapi buat budak sekolah macam saya ni....nak beli apenye....tunggu mak pak jekla....tssssskkk...(T_T)


LIES!



hahaha..saya ada beli bold rings and wedges 4.5 inch dengan sedikit duit simpanan saya?hik! pastu tabung terus kosong! *tarik tarik rambut*


terjadinya kisah saya tahu ada SALE ialah..disebabkan outing dengan my Junior ni...dia nak cari gift untuk reunion dia orang nanti...so rege hadiah kena min RM50 and above....disebabkan mereka ni dah bekerja...so no hal lah kan?

jadinye...destinasi yang dituju ialah di Jaya Jusco Wangsa Maju..senang nak ambil saya dan hantar saya...*saya budak malas drive* hahahaha...ok berbalik pada cerita SALE nih...cek mek nih terdapatlah pulak cabutan nama housemate sendiri....apa lagi? senang lah nak belikan hadiah..sebab dah tahu dia suka apa kan?

so...semek ni decide nak beli kasut kat Vincci or Nose...kami orang biasa biasa sahaja...maka shoppingnya pun...berbajet bajetlah jugak kan?

tatapi! tetibe sahaja...masa stepped into JJ punya door...terus ternampak perkataan SALE tu besar besar! dan banyak barang yang depa display! fuiyoooo..rambang mata beb! tatapi...misi kami hanyalah mahu mencari hadiah...maka....sila fokus pada kasut sahaja yek?

kami tiba di Vincci...semek ni terus terkenan satu kasut nih...(disebabkan kasut tu ialah hadiah...maka..saya tak displaykan kat sini..sorry ye) dia try punya try...(size sama)...maka terus angkat...disebabkan discountnye banyak gilos....makanya..rege tu jadi less than RM50...so kena lah cari benda lain...



inilah keadaanya ...






kesian kat pekerja Vincci...sepah . susun. sepah. susun. susun. sepah. *sabor ye dik*





hah! pilih pilih pilih!...bersepah kan? time promo..memanglah macam ni...






deme ada SALE up to 50%! sapa mau lepaskan peluang kan? 



ok..then..in order nak mencari remaining barang lagi...cek mek tu sibuklah duk survey survey...maka kami masuk ke SUMMIT..




nampakkan? sama macam Vincci...up to 50% jugak..





same here...sepah2 jugak...sampai pekerja dia dah tak larat nak kemas dah...



adelah masuk Summit and Nose 3 kali...pusing punya pusing..sampai tak tahu nak cari apa...lepas tu dia kata nak cari purse lah...pusing dalam JJ...tak jumpa2 jugak...sebab? sebab design dia...tak best...muahahaha..(ade ke design tak best?) *gelak golek golek*

then pusing lagi....sampai kami separated sekejap...saya masuk Watsons and dia g masuk Nose balik...sudahnya...tak kenan jugak...later...saya ajak...jom masuk Padini lah..kat situ pong ada SALE...mana tahu ada yang kenan kat mata...(kat mata sudeh..kalo di hati..kang susah..tak nak handover plak hadiah tuh kan?)

cari punya cari...alhamdulillah...saya tak tahu apa nama dia...tapi ibarat purse..lebar and besar..tapi SMART! boleh sumbat seme! BB pong boleh masuk skali!...and she bought with a reasonable price...sebab? deme pong buat SALE jugoks! 3 Days punya SALE....nak tengok gambar? jom!



nampakkan? for 3 days only...gila gila punya SALE...





ni Model untuk SALE kali nih..hik! (^_<)v





tadaaaaa....this girl is not for SALE ya? muahahahaha...


then..kami nak pergi beli dinner...hmmphhhhhh pffftttt..ramai gile orang...kalau beratur tu...ibarat boleh habis seketul Vanilla Cone...then baru boleh bayar...dahsat dok? dari duk terliur terliur...jadi terus hilang rasa terliur tuh...kalau kat Johny's...tok sah duk cakap lah...panjang gile Queue dia...sebab? sebab esokkan nak puasa...muahahahaha....(sorry...lupa nak mention...hari yang saya keluar ni ialah masa hari 'Bantai'...hari last Syaa'ban before Ramadhan)

maka kami pong palingkan muka...simpan jek rasa nak makan...and pulang...beli kat tempat lain...kan? sonang...ok..that's all for now... TQ sebab sudi baca apa yang saya repekkan hari ni...(macam kerepek lah pulok) nak pergi beli foodie...daaaaa....selamat berbuka buat semua umat Islam yang berpuasa! (tunggu azan Maghrib ye) hik! (^_^)






*hugs*






p/s: kaki ayam masak lemak cili padi ade dok? dah seminggu craving for that....

No comments: