Tuesday 2 August 2011

Khairul Fahmi Che Mat dan Elia


TQ Mr. Google..



tak pernah lagis saya buat entry pasal gossipkan? tak...bukan nak gossip..tetapi..saya terkejut dengan berita pertunangan mereka yang Fahmi putuskan..and Elia tidak tahu... ok..saya tak sebelah mana2 pihak ye...cumanya..saya pergilah menjengah belog Elia, Jejari Runcing.......just nak tengok tahu siapa Elia ni..

psst!(saya ni ikut jugak lah bola...sebab ayah saya suka nonton....kesian dia..dari dia duk nonton sensorang..sayalah jadi partner bola dia..so sukalah bila duduk sesaje borak ada topic bola keluar, dan sebab tu saya terasa ingin ambil tahu pasal KFCM dan tunangnya..)

TATAPI! satu kejutan maya telah berlaku kepada saya...tak pernah lagi saya tengok total visit counter or yang Elia letakkan sebagai "Total Orang Sekodeng" tu dah mencecah jap..nak bilang...haaaaa...5 juta lebih beb! (betol kan?) dan...conuter tu..numbers dia...tak berhenti bergerak...asyik duk menambah jek...pehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh HIT and MELETOP! 

sampai sekarang saya rasa kagum...kagum dengan number number yang asyik duk bergerak tak berhenti tuh....pehhhhhh.....*sampai sekarang tak habes2 lagi kagum* agaknya saya ni visitors yang ke berapa ek? nak stopkan counter tu pun tak boleh...*geleng kapla*

apa apa pong..saya mendoakan yang terbaik...untuk kedua dua belah pihak...

No comments: