Saturday 13 August 2011

Tak Habis Habis...

hari ni ..sepanjang hari asyik mendengar bunyi Kucing...."iauu..iauuu..eawwwwwww..." kadang bunyi macam tengah mengawan..and kadang bunyi seperti mahu bergaduh...ada jugak yang kalanya bunyi seperti mahu meminta makanan and bermanja...macam macam lah..

maka saya harus beware...takut takut dia akan masuk ke bilik saya lagi...tingkap bilik ini selalu dibuka..takkanlah asyik mahu tutup jek..lemas le hamba kat dalam ni...

semalam..semasa saya sedang berguling2 di atas katil...tetibe..saya terdengar bunyi dari arah tingkap...dan saya nampak seekor kucing telah berjaya memanjat ke atas tingkap dan separuh badan sudah masuk ke bilik...apa lagi....saya terus mengeluarkan bunyi..."SHHHHHHHHHHHHHH!"....(errrr..mahu kencing kah?) (-_-)"..apa lagi kucing itu terus terkejut..dan dia cakap di dalam otak.."LARIIIIIIIIIII" muahahahaha (pandai pula saya interpret otak kucing tu)...whatever...yang penting..saya sudah menghalau mereka...*sambil buat gaya YES!*

dan kini..setiap kali saya keluar dari bilik..perkara wajib yang saya akan buat adalah, MENUTUP TINGKAP! itu jatuh hukum wajib...(^_<)






TQ pakcik Google for this pica..(^-^)







*hugs*
TQ for reading my repekan (^_^)






p/s: adakah bilangan manusia di hostel ini sama seperti bilangan kucing di sini? *garu kepala*

No comments: