Monday 1 August 2011

saya pon nak! siapa tak mahu kan?



haaaaaaaaaaaa......siapa mahu? saya mahu! sebab? sebab saya nak mereka check kereta saya! yeay!...sebab? sebab nanti nak balik Raya kan? tahun ni insyaAllah saya balik sendiri...sorang2 lagi...tskkkkk (T_T)...*nasibsingletaksudah* 


so...cara caranya ialah...kena ada Twitter account tau...siapa yang tak ada...klik sini...kat sini kamu register untuk Twitter...then..follow @MYPerodua twitter...type sebijik2 yang diboldfacekan tu tau...bukan @MYProdua.....ingat...dia spelled as sebijik Malay punya pronunciation...sooo senang kan? so don't get confuse ya my Produa deariessss! (^_<)


ok...in order to prevent your confusion with the spelling......the moment you searched for @MYPerodua twitter, their twitter page is like this..yes! exactly like this...so if you are with this page..meaning that...you are on the right track! Congratulations! *macam duta Produa lah pulak*


then...kamu ikutlah live update dari depa...lokasi depa kat mana...kalau rasa rasa depa dah dekat dengan lokasi kamu...maka...tweet depa balik..and bagi kamu punya details...just follow jek number 1 to 5 dalam gambar tu...senang kan? hik! 


so...apa lagi? jom kita follow twitter @MYPerodua ni and dapatkan car check service secara percuma nih! 



*hugs*

No comments: