Thursday 7 July 2011

alhamdulillah..she made it!

salam..alhamdulillah..syukur tak terhingga..sebab my Junior passed her JPJ test! *jumps* bukan main kecut lagi dia ni..sampaikan dia lunch..telan je..macam tak ada perasaan je tengok dia makan...alhamdulillah..sekarang dah boleh makan dengan tenangnya...ape ke taknye..sampai jek bilik saya..dia terus cakap.."kak sha..saya lapar la.." LOL..cute..memang orang berdebar camtu lah citanye dik..

saya punya berdebar semalam..Allah jek yang tahu..memang tak telan sebijik apa pun..sampai nak tidur pon tak boleh..(-_-)!..selamat...haha..ok..jom kita tengok siapakah budak yang dah pass JPJ test ni? jom!


inilah budak cute itu..happy jek muka kan?



 saya dah pass! rasa lega sangat Kak Sha..*opkos dik*..rasa macam nak buat sujud syukur tang situ jugak kak sha..*alhamdulillah..(^_^)*..sekarang saya tengah lapar kak..tapi kita keluar lepas Maghrib lah...sebab masa tu pun dah pukul 6 lebih..and once again..i got a treat for my birthday! TQ Peiji!..*hugs* makan cakes lagi..errrkk..saya ni memang gila sikit ye bab2 cakes! so we decided to have our cakes @ Secret Recipe..*not Choc Lava ye this time around*..Choc Indulgence! Hik!..(^_<)



 mine (^_^)




hers..kesian kat dia..lapar sangat...order semua juice ..illekk..memula order watermelon juice, second orange juice..yg 3rd ape ek? lupe dah..*short term memory loss*....after we had our cakes..sekali lagi.i had my dinner at D'laman..kali ni makan Tom Yum kick! memang thumbs up!..itu yang saya rasa paling sedap, pedas dan masam..and with fresh ingredients! kembang kejap bibir lepas makan...and Peiji ordered mee goreng garing aka...mee goreng mamak..itu pun sedap! penuh sepinggan..hahaha...*kami lupa nak snap gambar..sebabnya..dua dua dah teruja tengok makanan..so..bedalla dulu..gambar lain kira..* hik!



*hugs*



p/s: semangat orang tu bawak kereta pasni..rasa lebih yakin dan bertenaga..*macam iklan supplement pulak*..apeda...(^_<)

No comments: