Monday 4 July 2011

lagi kisah kawen (^_^) kawan saya kawen!

salam..untuk majlis ni..saya tak dapat menghadirkan diri..sebab majlisnya di Terengganu..saya pulak di sini menguruskan hal thesis saya..*seperti biasa*..alhamdulillah..majlis telah berlangsung dengan meriahnya..berkat izin dariNya..dan restu kedua dua belah pihak..seperti biasa..saya request lah nak tgk gambar kawan saya ni..aka majlis dia..sebab..saya suka tengok orang berhias untuk menikah dan majlis..especially kalau makeupnya sederhana dan tidak terlalu tebal sehingga menjejaskan rupa asal pengantin tu..(^_^)..so tanpa melengahkan masa lagi..mohle kita enjoy segala gambar yang ada..(^_<)



sedia...



sedia jugak...



'aku nikahkan dikau'...ayah sendiri..syoknyeee...




dah selamat..alhamdulillah..




solat sunat..tanda syukur dan terima kasih padaNya..




terbatal sudah wudhu'




sudah halal..(^_^)



tak berani pegang..errrkk



saya nak yang ni! (^_<)




yang ni pun sama..tssskkk




ini memang pattern yg kamu suka kan aida?




yang ni pun!..mine broke already maaa..




simple and nice





2 generasi



haaahh..centre of attention dah sampai *jumps*




jeng jeng jeng...



satu..



ngeeeee....



dua...



tiga...ok ni saya seram! >_<



selamat duduk..



family sebelah lelaki..



family sebelah perempuan



satu family! satu Malaysia..ekekeke..



ok ini selingan untuk hantaran lelaki pulak



saya nak yg dlm kotak kayu tuh!




mcm mana boleh ada rege nih? (-_-)v



nice one



saya tak tahu ni apa..



.....



....



aida....apa kamu buat?



ngeee...



eeeyaaah! dah potong!..*selamat*



bnyknye tengkat..nak setengkat boleh? hik!



makan time! 



selera nampak? (^_<)



kami pun nak makan jugak..



cuty pies


pose 1



pose 2



COLGATE!



simple but nice!



pose 5



pose 6



pose 7



pose 8



boleh pandang pandang..boleh pegang pegang..(^_<)



classic sungguh! ditambah dengan hiasan baju tu..pehhh



ade ikan emas dlm kolam!



ok..nice one! it's e time to say tata! sayonara! goodbye! ^_^








 walaupun saya tak dapat menghadirkan diri..saya menbusnya dengan memaparkan snapshots dari wedding kamu di blog saya..(^_^)..semua putih putih..suka suka..and i labelled my wishlist dalam tu..hik! *senget*..oklah..doa saya kepada kamu berdua..Aida dan Lukman..selamat pengantin baru..semoga bahagia dunia akhirat..dipermudahkan segala urusan dan dikurniakan khalifah yang soleh dan solehah...ameen..




*hugs*




p/s: kita ni asyik duk hapdet orang lain kawen jek..diri sendirinya bila? *uppsss soklan cepu cemas*..

No comments: