Saturday 2 July 2011

mampukah diri ini nak siapkan malam ini?




salam..
kopi secawan sudah habis saya teguk..
air masak 4 litre hari ini sudah habis saya teguk..
kerang carbonara yang saya masak untuk tea dan dinner sudah habis saya makan..
kerepek pisang dalam plastik sudah habis saya telan..
lampu bilik sudah dimalapkan..bukan untuk tidur.
lampu study sudah dinyalakan..
isyarat untuk belajar..
mampukah saya untuk menyiapkannya Subuh ini?
jika dahulu semasa waktu assignment berlambak saya boleh stay up sampai keesokan harinya tidak tidur..
maka..takkan kali ini saya tidak boleh? 
jika dahulu saya study untuk final sampai Subuh pun saya boleh..
takkan malam ini saya tidak boleh?
kan?
maknanya sekarang..
SIGN OUT  dari YM
SIGN OUT dari TWITTER..
DISABLE kan WIRELESS..
*mujur takdek FB*...
oppss..lupa..
 dan SIGN OUT dari Blog ini juga..
*nasib si sha yang tak sedar diri*..
dan 
FOCUS!
ada paham?


Tq Mr.Google










*hugs*






wassalam..



p/s: label motivasi dir sendiri

No comments: