Sunday 3 July 2011

ini mak saya (^_^) *hugs*

ucapan saya..
tahniah mak..
alhamdulillah
syukur tak terhingga..
memang ini rezeki yang Allah dah tetapkan
alhamdulillah lagi..*nak nangis pun ada*
saya tumpang gembira..
sebab..mak saya ni Chinese Muslim...
masuk Islam masa umur 18 tahun..
so you knowla..bukan senang nak adapt..
pernah saya ajar mak saya mengaji masa saya baru memulakan pelajaran di UIA
tak tahan..
terus keluar..
sebab..
tak tahan nak titiskan air mata..
mak saya pelat..
tapi berusaha nak baca jugak..
sedih saya..
kesat air mata..
 masuk bilik mak lagi..
dan ajar lagi..
alhamdulillah..
mak makin banyak buat improvement..
berkat doa ayah..
restu suami
dan kami sekeluarga..
akhirnya...
Allah granted your wishes mak..
alhamdulillah lagi..
saya sayang mak!
*hugs*
(^____________________________^)v


 hafazan competition di Felda Residence



mak saya Johan Qariah..



inilah kawan baik mak saya..Hajjah Hasmah..



oit oit..kamu c baju biru! sapa kamu? hik! inilah adik saya..nama dia Mohd. Firdaus..(nak kenalan? single and avilable lg ye) *iklan iklan* *mak saya awet muda kan*



alhamdulillah..'kita kenal sebab al- Quran'- hajah Hasmah



mak...pandang mana tuh? *jadi artis kejap*



haaaa..ni betol...(^_^) love you to bits!







*hugs*




p/s:insyaAllah mak, ayah n Hajah Hasmah akan pergi menunaikan Haji tahun ni..alhamdulillah...

No comments: