Thursday 14 July 2011

pagi pagi dah darah idung..tapi ..best!

tajuk yang agak *weng weng* disitu kan? but what to do? dah nak berdarah hidung ni..so let it go...'you better keluar habis ye darah..' *sambil tuding jari* no wonder yesterday pening semacam...rupanya..nak jadi macam ni....(T_T)


nilah budak yg darah hidung pagi pagi tu...*alhamdulillah 'ala kullihaal*
(errkk..mind the tissue part ye..nak stopkan bleeding)



hohoho..tahu tak kenapa tajuk tuh macam tu? nak tahu? sebab..pagi ni hujan..bliss..*alhamdulillah*..sejuk bumi Allah..dan ..insyaAllah..boleh kurangkan jerebu yang makin teruk..saya harap..kawasan lain pong dapat rahmat Allah ni..insyaAllah..*prays*..

so sambil tunggu Dhuha..(^_^) ..jom kita take a walk...hidup udara segar pagi pagi ni kan? naknya hujan yang separa lebat..saya suka...sebab sejuk..*rasa gebu gebu gitu*...(^_______^)



tak nampak gelap sangat..mendung..tapi lebat jugak la hujannya..




itu belah swimming pool..



jom dongak ke langit..tak nampak kan rintik dia? almaklumlah..*phone cabuks* tsskk..




haaa..basahkan? ....




ok..dari sini boleh nampak lebatnya..




tour 1




ampaian kami...LOL...*ini pong nak letak ke sha?*




dulu..laluan ni lah yang saya selalu guna untk ke cafe..




tour 2




haaa...sini nampak lebat..




mini banjir...




inilah Block saya..*welcome*




jeng jeng jeng..tapak kaki giant sapa nih? (~_O)




my little tiny cubical..




ok ...dah abes...*bosan kan?*..jom balik bilik untuk Dhuha prayer..(^_^)v





*hugs*




p/s:makcik cleaner pong datang lambat hari ni..kuang kuang kuang...stuck dalam hujan..kalau tak..dah dengar dah suara depa..(^_<)....................nanti saya nak update entry pasal hamba2 Allah yang lately muncul dalam hidup saya..ngeee...(^__^)V

No comments: