Thursday 14 July 2011

budak ni..'Lah"


bukan Lah V.E ye....Abdullah Mustafa..my Junior...yang selalu sporting..dan selalu ada di saat memerlukan...hik!..ok..nak kata selalu jumpa ramai2..tak jugak..tapi..selalu online...sebab dia ni kerja ikut hours Amalika mali woo..so sangatlah sesuai dengan manusia insomnia macam saya ni..tengah malam saya buat kerja..dia ada..so..at least ada teman buat hilang ngantuk...ye dok gitu lah? ngeeee...


so recently..si Lah ni cakap..dia ada exam untuk jadik orang gomen- Pegawai Belia dan Sukan yek?......mau balik kampung maa...nak duduk untuk exam tu...and disebabkan itu jugak lah saya buat entry ni specially untuk dia...

untuk Lah:


  • jawab exam elok elok ye...
  • sebelum pergi exam..ambil meal...kang ada yang buat concert dalam hall..*perut kamu le*
  • pakai kasut! *gomen gomen*
  • jangan pakai jeans please..kalau tak..bagi tau Kinah!...*ugut ugut*
  • baca soklan elok elok..
  • jangan tidur masa exam tau! *kalau tidur..jangan dengkur..(^_<)*
  • jangan peek peek jawapan orang lain
  • maintain dengan senyuman ye...*Kinah suka tu*
  • balik sini nanti..jangan lupa bawak balik kopok lekor ye..
  • all da best! (^_^)



ok..sebelum kita habiskan entry ni..jom kita kenal lagi..siapa budak lah nih..btw..gambar2 ni diambil tahun lepas semasa Graduation Party Lah dan Milah..(dua dua ada "lah") hik!


muncung kenyang..




duta HP




teringin nak buff kuku sendiri..hahaha..




hasilan buffed sendiri..




i think this was my gift kan? *ade lagi ke?*




kekenyangan...




semua leh jadi imam..bagus! 




dan..pro dlm bowling..melalui si Lah and Nuur lah yang buat saya kenal bowling..plus adik Fizah..(^_^)
saya selalu dalam team dia..sebab.....sebab? sebab saya ni selalu lempar masuk LonKanG!...kuang3x...so kadang kadang..dia terajin terlebih...maka dia akan lemparkan untuk saya...(-_-)"




ok ..itu sahaja..mata dah berlapis lapis dah ni....= HIBERNATE MODE- tettt...










*hugs*





p/s:..ce teka..lepas ni entry pasal siapa? ce teka..(^_<)

No comments: