Saturday 30 July 2011

Happy Belated Birthday Gift * Jumps*

muahahahahaahahahahaha....mari kita mulakan entry pada hari ini dengan gelak ketawa.....kenapa? sebab? sebabnya...hadiah ni dah lama dah dapat...cumanya baru nak update hari ni...it was from budak ni:



pernah tengok dia dalam previous post kan? hik! (^_<)


hik!...dah besar besar dan tua cam ni pong still orang nak bagi hadiah kan? syukur...kecil tapak tangan...satu trailer saya tadahkan...muahahahahahaha....at least orang still ingat kat kita lagi kan? dari tak ingat langsung...alhamdulillah..

ok..stop babbling Sha...jom kite terus terjah hadiah nak? jom kita tengok..apa dia kasi...hik! (^_^)V



sweet jek dengan loves icons buatan 'sendiri' tuh...ye..deme panggil saya Sha..(^_^)





tadaa...huggie bear!





TQ for the beautiful wishes dear *hugs kuat kuat*





lepas dah unwrapped box tu...ter'hayati' jap kata kata kat box ni...nyaman sekejap hati ni...(^_^)





ok...jom kesat mata sekarang..meleleh ayaq mata nih...tersentuh dengan kata2 nih...





tadaaaaaaa.......dapat mug! shocking pink! pastu ada memek muka yang saya suka buat dalam belog saya...muahahahaha...pempaham jek saya punya taste yek? kamsahamidaa....(^_<)v




lepas tuh dalam mug tu dia letak benda nih! SUKA GILA!...naknye ada nama negara idaman kalbu kan? muahahahahahahaha..(tapi sekarang mcm dah tak selamat dah) kamsahamidaa lagi...(^_^)





pastu dapat mini and cute Bear and Halloween Pumpkins nih...bila goncang...jadi bersinar2....sebab ada glitters kat dalam tuh *jakun* (-_-)" lagilah suka...boleh goncang bila tension dgn Mr.The...nih...muahahahahaha....





overall...inilah hadiah yang saya dapat! sukanyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!......................



anyway..TQ so much ye Miera...lain kali..bagi lagi...muahahahhaahha...dulu...budak ni sanggup pos kan kad kat rumah saya...saya ni pelik masa sebelum balik bercuti....sebab? sebabnya cek mek ni mintak saya punya address...saya tanpa segan silu...bagi jek la...sebabkan...saya assume....students nak balik cuti Semester ni...biasanya....nak post kad kahwin lah..tunang la...kan? tapi..di posnya kad birthday saya! tersengih sengih sensorang duk rumah masa tu...hahahaha....suka suka...pandai jugak si Miera ni bergurau yek? hahahaha...(^_<) *sambil tulis entry ni sambil sengih sensorang*





inilah kadnya.. soooo cute! hik! (^_<)

ok lah...itu sahaja untuk kali ni...lain kali saya merepek pulak yek? terima kasih sebab sudi baca kawan kawan *hugs to all*




*hugs*







p/s: sibuk duk guna mug tu...hik! (^_<) overall//saya sangat suka semuanya pasal hadiah ni...dari wrapping..sampailah ke segala benda kat dalam tu..syukur...alhamdulillah...(^_^)








No comments: