Friday 8 July 2011

'Bersih' punya pasal..*sediakan roti*

salam..gara gara Bersih ..habis satu KL jadi tak bersih...tahu kenapa? sebab..jam teruk! penuh kereta..saya baru balik dari dinner..so heading to Taman Melati..mahu beli barang kat kedai Mesra..masyaAllah..tengah syok2 bawak kereta....tiba tiba......terkejut...ape ke tak nya..banyak sangat kereta! dekat exit tol Gombak from LPT..dari lane yang selebar alam tu..Polis tukarkan jadi SATU!..ye '1'= Wahid= One..so kami pergi naik ICT punya Kuliyah yang baru siap tu..gara gara nak tengok jamnya sampai ke mana....pehhh..jauh beb!..sampai dekat BP tu ha..so saya anggarkan dalam 5 to 6 Km jugakla kan?..*skill baru ukur jalan* (^_<)..apa nak jadik nih..

so kepada drivers and passengers yang sedang harungi jam..saya harap kamu semua bersabar ye..semoga minyak kereta cukup..dan dijauhkan segala musibah semasa dalam perjalanan dan penantian untuk sampai ke destinasi masing masing ye..


so inilah snpashots dari handphone cabuk saya..*maaf..camera saya jahannam..kena kumpul duit beli baru*..(-_-)..


 yang ada arrow tu ialah station minyak BP



 kereta beratur..siap honk honk lagi...



inilah lautan kenderaan..





*hugs*
wassalam..



p/s: sebab itu lah saya kata kena sediakan 'roti'..sabab..'jam' teruk...ngeee..(^_________^)

No comments: