Monday 11 July 2011

proven! kamu bagus!

ok..in my previous post, i did mention on mechanical pencil kan? walaupun dia tak ada brand..tapi tetap selesa menggunakannya...kenapa?? sebab....lids dia tak patah..hik! kali ni lids dia macam pencil biasa tuh!..pernah tengok? *ala..pencil 2B yang buat khat dulu..an BB or HB tu..* ha..macam tu lah rupa lids dia..(^__________^)..so this is the review!..dah sedia nak dengar?

the title for this entry explains the exact feeling of myself. meand I..hik!..(^_<) alhamdulillah..tak patah..suka suka suka..*nasib anak gajah* so i've been using this mechanical pencil to jot down any important notes and thingy for my thesis.. and put my rabbit pencil aside..*rabbit..kamu duduk diam diam ye*..nanti saya sedeqah dekat anak sedara saya...untung ada anak sedara..sebab..adik adik saya semuanya sudah tidak mahu memegang pencil lagi ye..(-_-)"...overall..alhamdulillah..saya sangat berpuas hati dengan servis kamu Reddie..*nama baru pencil merah saya ni*..


so here it is..*again..mind my e blurry part*



this is the rabbit pencil and my new reddie..(^_^)



now, you can see the difference kan? halus dan tebal.. and i chose Reddie..because the lid is strong and yang penting it is thick enough to bear my *anak gajah* punya tangan..hik! (^_<)



*hugs*



p/s: semangat menulis sebab dapat pencil merah..(^_^)  termasuk yang ini..habis semua collection saya are in in red and shocking pink hahaha..LOL

No comments: