Wednesday 6 July 2011

kisah semalam

salam..
hari ni ..kawan saya ada JPJ test..saya doakan selamat berjaya kepada dia..tapi...hari ni..bukan entry pasal kawan saya yang ambil test JPJ tu..tapi cerita interview saya semalam..alhamdulillah..the interview went well..they were very very friendly..my interview was at 4pm..lambat kan? actually it was like an informal interview..i have never ever felt that way before in an interview..i think..because..they conducted all day long punya interview session..so bila dah ke petang petang sikit..deme loosekan sikit...ye la..buhsan..letih dah formal2..tapi alhamdulillah..2 from the 3 interviewers were still fresh and energetic..and they opted to ask me many many questions..sebab depa segar sgt sgt..yang sorang lagi..nampak macam dah layu..kesian dia..and alhamdulillah..i wore plain shocking blue attire with batik sarung..so petang petang macam ni..depa nampak i sejuk sikit la ye..*hopefully, prays*..



document yang harus disiapkan..ori n photocopi. *wajib tau*



ini pun wajib jika depa mention *mock teaching*



this is my kurung biru..*mind my muka ye*



muka saya confident tak? *ngeeee* ---->muka budak sengal yang cuai masa interview*



tapi ada mistakes yang saya buat dalam interview tu..*sha.. sha...ko kalau tak buat..tak sah yek*..because they were talking like informal punya conversation..and i was very relaxed..then there was 1 question ..i didn't know if they were asking or restating...."so..you are still single..." and i answered.."and available"...MasyaAllah..apa kau buat ni Sha???????? and i was startled with my answer..they LAUGHED! omaigad! i smiled..*nasib sibudak cuai*....(-_-)'''''....the other one was...while i'm conducting my mock teaching..i realized that my boots was loose..i thought i lost some Kgs..*perasan*..but you know what????? i forgot to zip my boots!!!!!!!!!!!!!  (>_<)masyaAllah..ya Allah..i do hope they have never ever peeked on my shoes yesterday...please......sekarang saya menyesal...*sabor je la..*...




Dah habes interview..we went for our movie session! yeppppppppaaaaaa! *jumps*..suka sangat..sebab nak jumpa abang Optimus Prime and Captain Lennox! *semangat kay?*..





we bought the tickets and went for my indulgence session..my Choc Lava and strawberry Yogurt cakes! ooppss btw..we went to the interview with my bestest friend! Diela..(^_______________^)v she ordered Choc Mud...sedap! we love it! but mine...Starwberry Yogurt sangat sedap...rasa nak nangis telan..*sebab saya tak makan since 5 am ye*..so rasa sedap sangat...


ini dia si Diela..*cantik kan dia?*



saya suka yogurt..sbb tu saya order! (exclude the creamy part)(^_^) 




I love you..but..I can't...finish  you...(-_-)....
tapi Choc Lava spoil my mood la..sbb whipping cream dia tu..buat lagi muak!...sorry to say..bila dia campur dengan lava ...rasa muak..sangat..


so i failed to finish it.. 

ini muka budak..yang saya suruh makan..tapi dia suk sibuk BBM dengan orang lain..hahaha..pastu nak marah kat saya..amek! dapat dalam blog ni gambo kamu! LOL (^_<)



then we went for shoes hunting..



sebab nak kill da time while waiting for the show kan?




and beli lip gloss kat Elianto *Diela cakap..nak makan jek rasa*


ok..dah pkul 6.10! jom naik ke bilik 9 yer!.....*mata saya dah merah..sebab tak tidur dari pukul 1 pagi..sampai pukul 12 tgh mlm tadi..so total up..saya tak tidur selamat 23 jam yek?..selamat..balik dari movie..pekena Nasi Ayam Penyet D'laman dulu..sebab..makan pun kek jek dari tadi kan..then balik...bersihkan diri..and shut down terus..bukan vibrate or silent mode macam dulu dulu..jadi.....inilah kisah semalam saya...dan pagi tadi saya rasa fresh sangat sebab dapat tidur lama....dah lunch..terus semangat nak update entry saya..(^_^)



*hugs*
*wassalam*


p/s:penyakit insomnia dah datang balik..,pasal interview tu..kalau dah memang rezeki saya Allah tetapkan kat sana..say terima..tapi saya dah mencuba yang terbaik..alhamdulillah..so..mari kita bertawakkal ..(^_^)




No comments: