Wednesday 13 July 2011

Jemput, Mashed Potato, Custard, Mustard,!..yang sangat Cute!

inilah budak yang saya temporarily saya rasa nak penyek penyek buat jemput and mashed potato!..nak dukung and lambung lambung....sampai dia *terkabe terkejut  (*loghat Trg ye) 
p/s: except for the last pic..itu adalah orang yang suka mengkhianat budak ini..hahaha..sampai budak ni pong rasa nak penyek penyek makcik dia...*win win situation ape*..(^_<)





duk kat Eskimo ke dik? (^_<)






 tembamnye adik.....





 ce bilang gigi saya..."cak!"..tak dek pong!..LOL





ish...tak caye lagi ke?





 orang kata tak dek..tak dek la...





 haaaa..amek! abang saya jadik bodyguard.."abang..kirakan gigi adik"..kata Aisyah..





 okay..time ni saya rasa dah ada...





jap ye...malu la...duk kunyah roti lembut..






owh....saya rasa..tak sampai seru lagi nak tunjukkan gigi saya...*malu..blush blush..*





 haaa.tengok la sikit...nampak? *ni tudung Beruang- Tok Ayah kata* sabor je la..(-_-)"






saya dah letih la nganga mulut...






erkk..saya dah boleh makan..tapi..saya tak nak tunjuk gigi saya jugak...







saya dah besar kan? nak tengok gigi saya? tengoklah mata saya dulu...besar tak? mcam bijik guli kan?






 inilah Umi Ngah saya yang sengal tu..tengok! dia pong tak tunjuk gigi..hahahaha...





*hugs*






p/s: for future pakcik and makcik kat luar sana...jangan jadi macam saya ye..kene penyek dengan anak sedara sendiri..hahaha,,silap hari bulan dia bagi you all *sore sengauuuuuu* sampai ke sudah tak boleh nak tidur..hahaha...

No comments: