Monday 25 July 2011

Cadbury! Kamu kalah!




mula mula..memang tak percaya bahawasanya Dove ni memang sedap...asyik duk suka kat Cadburry jek...tapi..kamu semua tahu kan yang saya ni Choc Freak...muahahaha.....makanya..harus try ye....*jumps*

sebenarnya.. habit makan Choc ni dah lama dah tinggal...kalau tak..dulu..asyik craving sahaja...sekarang...relax jek nampak Choc...bagi la segunung pong...wa boleh tahan beb....*caye la*

terjadi balik case nak meratah Choc ni ialah bila...ada satu hal telah terjadi Jumaat lepas! memang hangin kepala cek..sebenarnya hal tu berangkai...Khamis dan Jumaat..entry emo tak keluar lagi..nanti saya tulis yek?...supaya kamu semua tak kena...tengah adjustkan balik feelings emo nih...muahahahaa...

so...in order nak adjust emo yang tak menentu time tu...maka...selepas selesai sahaja hal itu...saya terus turun ke market untuk beli Choc la...mula mula usha Cadbury dulu...then tengok...besaq sangat...kang tak habis pulak...*Choc Freak yg dah taubat* (^_<)....

then jalan....jalan....dan....jalan lagi.....jalan lagi...haihhh berapa banyak jalan daaaa.....stretttttttttttttt   tetibe ternampak shelves Dove ni...tiba tiba rasa nak makan Choc kesihatan kan? maka saya pong kata la...'why don't just give this a try?' Choc Sihat = Dark Choc  (-_-)" (pendapat diri sendiri) *gelak lagi* muahahahahaha....

maka.saya pong grab satu dan terus ke kaunter...lupa dah rege dia.......masa tu memang wajib guna pepatah ni.."jange dicocoh sare tebue"...siapa yang buat hal..siaplah....memang meletuplah Volcano anakgajah ni......masa tengah queue tu..rasa tak sabar nak unwrap Dove tu...before that..tahu tak Choc mana yang saya pilih? 



yang Dark Choc tu..



masa dah unwrapped...then tengok texture dia...sebijik macam gambar ni kawan kawan...cuma dia ada tulisan 'Dove' la kamu....dan saya pong patahkanlah seketul...masukkan dalam mulut...(opkos la dalam mulut..takkanlah lubang hidung pulak kan?) hmmmppppphhhh...speechless! memang sodap! HEAVEN! BLISS!...semua ada lah...dan perasaan emo tadi terus hilang buat sementara waktu dan saya kembali waras...alhamdulillah...

maka di sini..saya declare...diri saya sangat suka Dove! kalah kamu Cadbury! muahahahaha.... yola nak beli yang mahal mahal..tak mampu maaa...yang siap ada butik dia sendiri tu..ape nama eh? Patchi...kan? so orang sederhana macam saya ni..mampu beli yang macam ni sajo...kalau mahal sikit pong ..maybe Ferrero Rocher (ini pong pikir sepuluh kali baru bedal)

so..lepas ni..siapa yang nak kasi saya Choc..bagi saya Dove yek? murah pong murah..sedap pong sedap..tapi kalau nak bagi Patchi ke Ferrero Rocher ke...ku tadah aje sepuluh jari ni...muahahahahha...*tak sedar diri*

ok..itu sahajalah entry bosan untuk hari ini...nanti saya dah ok...saya tulis entry emo tu yek? daaaa....




*hugs*









p/s: psstt...lepas ni nak try Dove type lain pulak...(>_^)v

No comments: