Saturday 2 July 2011

Mak menang tilawah (^_^)

alhamdulillah..
saya dapat SMS dari kakak tadi..
dia informed bahawasanya emak saya menang tilawah..alhamdulillah....saya yang tengah kira biri biri nak tidur pun terkejut..sebabnya..hadiah dia ialah..buat Haji....FOC...sapa mau kasi beb? *mak...nak ikut boleh?* hik!..alhamdulillah..syukur tak terhingga..padahal ayah n mak baru jek daftar diri nak g Haji..almaklumlah ..dua dua warga emas doh..lagi bestnya ialah..mak dapat tunaikan haji bersama ayah dan sahabat baiknya..Aunty Hasmah..*sukela tuh*..ayah pon mesti gembira sampai sujud syukur..alhamdulillah..berkat doa ayah..dan kami sekeluarga..dan keizinan dariNya..maka emak dapat rezeki tu..alhamdulillah..yang kelakarnya..saya kol emak ..tak dapat..saya kol ustaz emak..*dia buat suspen sungguh*..dia jawab dgn suara yang toneless...rupanya dia gurau..*pandai ek ustaz?makin mantap sekarang kacau orang ek?* apa apa pun..kami sekeluarga bersyukur atas rezeki yang dikurniakanNya ni..alhamdulillah..




inilah emak kesayangan kami (^_^) *hugs*






*hugs*




p/s: alhamdulillah..syukur tak terhingga..tapi..*saya nak ikot boleh?* hik!

No comments: